fereshteye.tanhaei

قالب پرشین بلاگ


fereshteye.tanhaei
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان fereshteye.tanhaei و آدرس fereshteye.tanhaie.LoxBlog. ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این روزها دلم اصرار دارد....


فریاد بزند.! اما... من...


جلوی دهانش را میگیرم...


وقتی میدانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد...


این روزها من خدای سکوت شده ام...


خفقان گرفته ام تا آرامش اهالی دنیا خط خطی نشود...!!



نظرات شما عزیزان:

ABAR
ساعت14:34---28 مهر 1390
با عرض سلام وب بسیار زیبایی دارید

به استحضار میرسانیم وبسایت ما
روزانه سه بار بروز((اپدیت)) میشود و دقیقا هر 8ساعت یک مطلب بسیارزیبا و جذاب را مشاهده خواهید کرد

WWW.ABAR.TK


آهو
ساعت22:53---22 مهر 1390


سلام افتخار تبادل لینگ با من را میدهی خوشحال میشم با شما تبادل لینگ کنم.

پاسخ: baese eftekharameee hatman


آهو
ساعت22:51---22 مهر 1390
واقعا بعضی زیبایی ها هستن که قابل وصف نیستن عبارات و کلماتی که شما به کار بردین از همین زیبایی هاست.تبریک خیلی زیباست.راستی سلام

دوست عزیز به من هم سری بزن نظر یادت نره.



منتظر حضور سبزت هستم.

پاسخ: salam doste aziz merci hatman sar mizanm


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, ] [ 13:39 ] [ boshra ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگم خوش اومدي ................................................ كــــــاش آن گــــــــل بوته ي بــــي رنگ قالي ميشـــدم ميگذشتـــــي بر گلستانم شبـــــــي شايد مــلول مينشستــــــي خيره ميمانـــــدي به من غرق در افكار و روياهــــاي دور كــــــــاش دستي ميـــكشيدي روي گل برگ د لـــــــــــم آه بي جان مـــــــرا كاش ميديدي گــــــل بي رنگ قالـــــــي و طــــاق آرزو دارد بمـــــيرد زير پـــــــــــــــا ................................................
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 73734
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1